Arkadaşlar ben şu an Aptamil kullanıyorum fakat eşim işten çıktı ve ben de şu an doğum izninde olduğum için sürekli Aptamil almaya da gücüm yetmiyor açıkçası ama eğer Bebelac kötü derseniz tabii ki de Aptamil almaya devam edeceğim nasıl kullandınız mı içerik olarak nasıl içeriği kötüyse zaten almam yani deneyimlerinizi bana bir paylaşabilir misiniz