Selam kızlar, bebeğim 2 aylık gündüzleri sadece kucakta uyuyor. Onda da toplasan 2 3 saat anca uyuyordur. Uyku süreleri 30-45-1 saat max. Geceleri de yanımda yatmak istiyor ne yapabilirim şaşırdım. Yaşayan var mı? Uyku eğitimi aldırmak için erken mi?