hilalll2 çok ürün aldım sattım da, iade gibi bir şey yapmadım ama alacağım kişinin sayfasını incelerim. Hiç yorumu değerlendirmesi yoksa, hiç ürün satışı yoksa, takip ettiği, takipçisi yoksa, sayfasında satmak istediği ürün yoksa hesabı yeniyse maalesef asla almıyorum. O kadar dolandırıcı var ki, farklı ürün fotoğraflarını koyup sana başka şeyler yolluyorlar gibi gibi.