dortcocuklu3 Kızlar mesela bazen evin tozu çocukların parmak izi mesela tırnaklarımız uzamış kesilmesi gerekiyor banyonun duşa kabini temizliği ne bileyim bazen çok bunalıyorum gözümde dağ gibi büyüyor işler illaki hep bir bakım vermek gerekiyor hem kendime hem çocuklarıma hem eve işte bazen bu düşünceyle boguluyorum bir bez alıp silmek bile o kadar zor geliyor ki Allah’tan eşyam az ve genel olarak temizlik yapmayı seven birisiyim ama yetişemediğim için çok sinirleniyorum ne bileyim mesela bulaşık makinesinin bile temizliği detaylı yapılması gerekiyor kenarları iç lastiğin kenarları hep kir topluyor gördükçe sinirleniyorum ama yapmakta ağır geliyor sizde de oluyor mu böyle yoksa tek ben mi böyleyim
hepyerdeyizz dortcocuklu3 Bende oluyor ama genellikle Uzun süre evdeysem Oluyor . Ve çok can sıkıcı bir durum ya 🥲🥲 Heryer iş asla bitmiyor hata Kardeşim gelir bazen anneme Demekki bu kızın işi hiç bitmiyo 🤣🤣e napayım iki küçük bebeyle Anca
uykuseveruykusuzanne dortcocuklu3 ben de az önce post acıcaktım vazgeçtim. Ben de bazı günler aşırı tahammülsüz oluyorum. Ne evin işi bitiyor ne çocuğun bakımı bitiyor. Öğlen olsa da uyusa diyorum Bir an önce. Bugün sabahtan beri yordu, ben de biraz tersimden kalktım herhalde. Kayınpederim rahatsız yaşadığımız sorunlar var bir kaç gündür. Bir de bir kaç gün önce misafir falan geldi, aşırı yorgunum her şey birbirine girdi . Her şey üstüme üstüme geliyor bugün
dortcocuklu3 hepyerdeyizz doğru aslında bende uzun süre hep evdeyim. Gittiğim bir yer yok. Bu da sebep olabilir
belcatanaltan evet beni de küçük detaylar bunaltıyor. kurutma makinesinin filtresini temizlemek, kettle kirecini çözmek, yeşillik ayıklamak, süpürgenin toz haznesini temizlemek gibi küçük ama uğraştıran işlerden bunalıyorum.
queenssss Ayni ben her yer gözüme batıyor ama usengecligimden yapamıyorum birazda yavasim zaten çocuklu ev iki saat temiz kalmıyor onada sinir oluyorum
dortcocuklu3 queenssss aynen bide bende dört tane küçük çocuk var. Onların banyosu tırnağı saçı ayrı olay zaten
dortcocuklu3 uykuseveruykusuzanne seni çok iyi anlıyorum. Bazen böyle üst üste yükleniyor işler yorgunluklar. İnsanın yazıpta anlatıpta rahatlayası geliyor gerçekten. Elhamdulillah bugün daha iyiydim o bunalımdan çıkıp detayları temizledim Allah şeninde gönlüne ferahlık versin inşaAllah