2,5 yasında basladım.havalar ısınınca alıstırma kulodu ıle denedım gece gunduz bı anda cıkardım cıkarmadan 1,2 hafta once lazımlıga oturttum hosuna gıttı sonra dırek cıkartıp basladım kacaklar oldu çok sakin yaklastım korkutmadım bezden kurtulunca o hissi sevdı sanırım.gece sabaha dogru sureklı kacırdı bı ay kadar asla takmadım bezi sonra bı anda alıstı