Esma12 canım geçmiş olsun öncelikle.. aMa doktorlar hiç bişey vermiyor ilaç önermiyorlar ayı küçük olduğu için 6 aya kadar çok mecbur kalmadıkça ilaç önermiyorlar.. ben 3 doktora götürdüm 3 de boo bol emzireceksin dedi.. onun istemesini bekleme sen devamlı ver her zaman ver en önemli o sütte olan antikor bebeğin iyileşmesini sağlıyor.. birde burnunu fijyolojik serumla nemlendirin ve temizleyin .. inşallah en kısa sürede geçer rabbim şifa eylesin inşallah