Merhaba, 2.5 yaş kızım var. Güzellikle anlatıyorum doğruyu yanlışı, bal gibide anlıyor ama yine gidip yanlış olanı yapıyor gözümün içine bakarak güle güle hemde. Tamam bu yaşlar için normal diyelim ama insanız sabrımızda bi yere kadar ki çok sabırlıyımdır. Bazen bazı şeyleri tehditle yaptırıyorum mesela şunu yapmazsan parka da gitmiyoruz vs . Geçen gün mesela gözümün içine baka baka yemeğini yere döktü gülerek gibi gibi..Sonra da tehdit ettiğim için çok vicdan yapıyorum. Sabrımı sınıyor ve ben dayanamıyorum. İnstagramdaki o super momlar olamadığım için ve acaba onda travma bırakır mıyım diye de çok endişelenıyorum.. Off analık neden bu kadar zorrr ??!? Sizler de durumlar nasıl? Sorduğum bikaç arkadasım da bazen ufak tehditler yaptıklarını söylüyor ama içim bi türlü rahat olamıyor bu konuda…