Kızlar benim bebeğim 8 aylık,sadece 2 aylıkken bir kez süt sağıp biberon ile vermiştik. Onun dışında hiç biberon kullanmadık. Şimdi versem de kabul etmiyor. Alışkın olmadığı için suluk kullanımında da sıkıntı çekiyoruz. Suluğu ısırıyor ama çekip suyu içmiyor. Kaşıkla su içiriyorum. Bunu nasıl aşarım,aranızda böyle bir şey yaşayan oldu mu ?