szn47 1ay 24 günlük kızım var emdikten sonra bezini almak için altını açtım hafif turumcumsu var normal mi gün içinde kontrol edicem doktora söylücem de sizin başınza gelen varmı ? Fotoğrafını atmıştım ama silinmiş fotoğraf atmama gerek var mı ki
merkursavascisi_06 szn47 çişli bezde turuncu görünüm yetersiz sıvı alınımından oluyo daha sık emzirirseniz düzelir
gizememre szn47 kızım 5 günlükken o tarz bir leke olmuştu doktora gösterdiğim de beslenemediği için olduğunu söyledi gerçekten de öyle sütüm azdı mamaya başlayınca normale dönmüştü bu gün sık sık emzirin normalde 2 saatte bir emziriyorsan saatte bir emzir
szn47 Hiilyuss ilk çocuğum biraz acemiyim bilmiyorum kakasını yaparken çok zorlanıyor acaba dedim ondan mı oluyor çok korktum uykularım kaçtı
Hiilyuss Kakada mukus, kan, bezde farklı bir sey gördüğünde takip et devam etmiyorsa sorun yoktur demisti doktor bana. Bir de doltora göstermek için foto çek farklı gördüğün şeyleri
szn47 gizememre öyle yapayım teşekkür ederim dikkat edeyim bugun bol bol emzireyim gündüzleri emiyor geceleri memeye gelince ağlıyordu emmiyordu
aleyna1213 Susuz kaldığı için olabilir canım onu da bol bol emzirerek düzelir. Bizim de mesela az su içtiğimizde idrar koyu oluyor onun da öyle :)