gizememre Merhaba hanımlar günaydın , çocuklarınızın adı ne ? Ve isim koyulma hikayesi ne ? Haydi gelin sohbet edelim ❤️ Benim kızımın adı Aden 🤍 eşimle ortak kararımızdı , anlamı çok hoşumuza gittiği için koyduk ❤️
Pamukhanim_ gizememre Doğa kızımın ismi bir fenomenin bebeğini çok seviyordum kızım olursa doğa koymak istiyorum dedim Öyle doğa oldu 💞🌸
MiracAlpinveUmutunAnnesi gizememre Ilk oğlum Miraç Alp 💙 Alp ismini cok seviyorum hala çok seviyorum. Miraç ismi de Kuranda geçsin istedik ikisini birleştirdik 😍 2.oğlum Umut 💙 Aslında başka bir isim koyacaktık karar veremiyorduk bir türlü ben 7 aylık hamileyken eşimin abisi vefat etti. Kayinvamidem bizlere umut olacak yavrum demiş bebeğimiz için. Eşim de adını Umut koyalım mı dedi bende olur dedim 😍
metemom_ gizememre ilki eşimin komutanın çocuğunun adıydı çok beğendik Metehan oldu ikinciye de 4 isim yazdık bebeğim aralarından seçti Atahan koyacağız 😊
Balkizlarim gizememre Merhaba günaydın 🌸 Büyük kızımın adı kimlikte Nazlı Cevahir 1 yaşındaki iken isim değişikliği yaptık azize diye seslendik şuan da Azize ismini biliyor özel bir çocuk olduğu için çok nazlıydi hala da öyle de hani derler ya eskilerden ismini taşır o sebepten bir karar alıp değiştirdik ama kimlikte aynı kaldı onuda halledeceğiz inşallah 🙏🏻🙈 Ortanca kızımın ismi Ayşe Hafsa eşimle ortak oldu ☺️ Küçük kızımın ismi de sena aslında öykü olacaktı sonra eşim de kimlik çıkartmaya gittiğinde çok yağmur yağıyormus hamdusenalar olsun demiş bu sebepten de adı sena olarak kaldı 🌸☺️
birkartanesii Teoman💛 Henüz bekarken bir gün oturuyorduk ve ne koysak dedik. Önce Mete dedik ama ben daha az kullanılan bir isim olsun deyince Mete Han’ın babası Teoman geldi aklımıza. Bir daha hiç alternatif düşünmedik.
msk09 metemom_ ya merhaba ben sizi profil fotoğraftan tanıdım bi kez de posttan konuşmuştuk ilk bebeklerimiz hemen hemen aynı günlerde doğdu, şimdi ikinciyi bekliyorsunuz sanırım sağlıkla gelsin eski bi arkadaşı görmüş gibi hissettim iyi günler :))
bebekbiskuvisi gizememre adıyla yaşasın minik. Bizde şeker yükleme testi yaptırmak için hastanede beklerken isimlere bakıyorduk eşimle bir sürü isim üzerine konuştuk ve Nil de karar verdik. Çevremizdekiler doğuma kadar başka bir isim koyun dedi ama değiştirmedik iyi ki de değiştirmemişiz çok seviyorum ismini 💜🐣
gizememre bebekbiskuvisi çok güzel bir isim benim de seçim yaptığım isimler arasındaydı 🌸 adıyla yaşasın ❤️❤️
ay_adengunes gizememre Kızımın adı Aden Güneş ☀️ Biz kızımızı 3 sene bekledik, bir gün eşimle otururken “Eğer bir gün kızımız olursa ismini Güneş koymak istiyorum, evimize güneş gibi doğsun” demişti. Ben de Aden ismini görünce çok beğenmiştim. cinsiyet belli olunca hiç düşünmeden ismi hazırdı ❤️