Kızlar bir şey sormak istiyorum ben tam 3 ay önce doğum yaptım. Oğlum tam 55 günlükken ilk reglimi oldum. Düzenliydi 6 gün oldum. Daha sonra 20 gün sonra 2 günlük değil gibi hafif kan geldi. Bidaha gelmedi. Şu an takvimde de adetim gecikti diyor. Acaba o 2 gün değil kanaması mıydı yoksa farklı bir durum mu var acaba Allah korusun hamile kalma durumu olabilir mi yorum yapar mısınız sizlerin doğum sonrası adet düzeni nasıldı???