Yaklaşık 15-20 gündür asla yemek yediremiyorum. En fazla 1 öğün o da belki, sevdiği şeyleri yapıyorum yok kaşığı ağzına bile değdiremiyorum, yanlışlıkla(!) yediyse de hemen tükürüyor bazen yememek için ağlama krizine giriyor resmen. Tek yediği anne kurabiyesi o da gün boyu sadece 1 tane, mamayı da azalttı. Daha yeni 18 aylık oldu ama dediğim gibi bayadır yeme problemi yaşıyoruz. Kilo da verdi ister istemez. Bu dönemi yaşayan var mı aranızda çok yoruldum gerçekten. Bir yandan da diş çıkarıyor, 2.azılar alt taraf beyaz ve şiş