Günaydın arkadaşlar🤗 bebeğim 3 ay 4 günlük
5 günden beri bağırma olayı var bizde uyandıktan sonra bı yarım saat sakin kalıyor sonra bağırma olayı başlıyor ve hiç anakucaginda durmuyor kucağımda gezdiriyorum ama oda bir yere kadar. Uyutuyorum sonra ama hiç emzik tutmayan bebeğim 3 aydan sonra uykuya geçerken emzik aliyor.onceden emerken uyurdu.Uyanıkken birde sadece uykudan kalktığında sersemken emiyor. Uyanıkken iktiriyor. Doktorumuza randevu almaya çalışıyorum ama bu haftalarda vermiyor bayram sonrasina kaldık.