Anneler nolur söyleyin bi düzeniniz var mı uzun uykunuz var mı bizim hem düzenimiz hem de özellikle gündüzleri uzun uykumuz yok kollarımda yarım saat uyutuyorum bırakınca ya bıraktığım an ya da max yarım saat sonra uyanıyor seslere karşı aşırı duyarlı en ufak sese yine uyanıyor ama gün boyu genel bi uyku halide var sürekli onu uyutmam için ağlıyor huzursuz oluyor sizde durumlar nasıl gerçekten geçecek mi hep böyle mi olacak