Bugün doğum yapalı 14. Gün demin alttan baktım dikişler gevşek gibi duruyor. Belliki açılmış dikkât etmedim bu ikinci çocuğum yalnızım herşeye koşuşturdum dikişlerim de böyle oldu ne yapacağımı bilmiyorum. Hastaneye gitmeye korkuyorum yine dikiş atılırsa diye birde bu ikinci doğumum dışardan 5 6 dikiş vardı icerden de ayni şekildeydi bana bi akıl verin lütfen.