Always-be-happy_Always-smile Ayyy çok beğendim rengi duruşu muazzam. Modası geçecek bi tarzda da değil. Dolabınızda özel gün kurtarıcısı olur size
ariadne Elbise cok guzell. Lakin kapaliysaniz vucut hatlarinizi gosterecek bu tarz elbiselerden uzak durmanizi oneririm. 🌸
cicibebek ariadne kendimden bir beden büyük sipariş ettim içine korse falan da giyince olur sanırım ya
Always-be-happy_Always-smile uuuuuuu elbise güzel mi diye sordu. Yargılamak Allah’a mahsustur. Senin yorumun yorumluktan çıkmış.
Tatlican uuuuuuu özellikle kapalılara bu kadar dar elbiseleri hiç yakistiramiyorum Yakıştımı diye sormadı tatlıııımmm.
uuuuuuu Tatlican ben kişiye size yakışmadi mi demişim genel konuştum avını yakalamayi bekleyen timsah gibi pusuda beklemeyin size mi yazmisim yorumu okuduğunuzu anlamayip birde cevap vereiyorsunuz komiksiniz
Tatlican uuuuuuu Bence sen yazdığının anlamını bilemiyorsun tatlııım🤷♀️Kapalılara bukadar dar yakıştırmıyorum demek bu elbisede sana yakışmaz demek oluyor.
hepyerdeyizz uuuuuuu Okuduğunu anlamadan yazan sizsiniz burada . Su günah bu günah diye sorulmamış . Benimde hoşuma gitmez Pek ama Herkes kendi bilir dinde zorlama yoktur . Hani dinimizi Biliyosunuz ve uyariyosunuz ya Zorlama yoktur onuda bilseydiniz keşke.