Selamlar hanımlar, oğlum 3 yaşına bikaç ay kala konuştu, şu bi aydır da kekeleyerek konuşuyor. Bu arada ekran yok hayatımızda. Özellikle B’lerde çok takılıyor, cümleyi çıkarana kadar kızarıyor. Hatta sessizce kendisine söylemeye çalışıyor sonra bize söylüyor. Bbbbişey olmaz, şşşşen, aaaaşağı, ggggidelim, ooookul, Ahmet aaaabii, nenene evine, bu tarz takılıyor sürekli. Sanki gittikçe dili daha çok takılıyor, ilk başladığında azdı ama şuan biraz daha çoğalttı. Sizce nedeni nedir? Doktora götürmelimiyim yoksa normal mi?