yenianne112 betamom bizde bu sefer şehir gezisi yapacağız aslında ama konaklama daha pahalı olduğu için geceyi de çadırda geçirelim dedik gündüz şehri gezip gece olunca yatacağımız yere geçeriz gibi ☺️
betamom yenianne112 inşallah sessiz sakin bir yere denk gelirsiniz çünkü cok yorulup gece uyuyamyınca insan hayattan baya nefret ediyor
umos_ yenianne112 benim kız bayramda 3 aylık olucak yeni ve kampa gitmeye karar verdik çünkü biz her sene gidiyoruz ve çok seviyoruz 😅 biraz korkuyorum ama gidicem en kötü arabada uyuruz 😂😂
yenianne112 umos_ küçükken daha kolay bence emzireceksin ve uyuyacak 🥲 ben yemeyi içmeyi nasıl uyutmam gerekir onu düşünüyorum 😂