Son 4 aydır birdenbire başlayan araba tutması durumuyla karşı karşıyayız. Kusuyor ve aşırı derecede ağlıyor doktora sorduğumuzda henüz küçük ilaç veremem dedi. Göbeğine bant yapıştır dediler o da fayda etmedi. Başka önerisi olan ya da ilaç kullanan var mı bu aylarda?