Kızlar bizim dr 9. Ay muayenesinde artık mamayı yavaştan azaltman gerektiğini söyledi. Yediği yemeklerle doyar dedi. 3 ana öğün 2 ara öğün dedi + sabah akşam mama 180 ml yapıyoruö suyla 210-220 civarı oluyor . Ben ara öğünleri çok yapamıyorum sabah uyanınca 200 ml içiyo sonra kahvaltı hafif yapıyorum sonra öğlen çorba biraz meyve yada yoğurt (bu bazen oluyo genelde sadece çorba) akşam akşam yemeği yatmadan önce yine 200 civarı mama. Az mı yiyor sizce bu şekilde doyar mı? Sizin öğünler nasıl?