Öncelikle merhaba hiç üzülmeyim sizi çok iyi anlıyorum. Benim bebeğim de 4. Ayından beri mama içmek istemiyordu bende zar zor 7. 8. Ayına kadar içirebildim hem ona işkenceydi hem bana en son doktor kontrolü ile bıraktım mama içirmeyi çünkü ikimiz içinde işkenceydi ek gıdaya geçtiği için şuan sadece ek gıda ile besleniyor ve 10 aylık ara ara mama içirmeyi teklif ediyorum bazen günde 1 kere içiyor bazen biberonu görünce kafasını çeviriyor artık zorlamayı bıraktım ek gıdayı günde 3 ana 2 ara öğün şeklinde ilerletiyoruz.