hayattaherseyvar Kızlar kendim için soruyorum. Ferritim bi aralar 2.9 du 🤦🏻 en son gittiğimde 7 ye yükselmiş ama halen halsizlik, yorgunluk, bitkinlik devam ediyor. Bana şunu kullandim çok iyi geldi diyebileceğiniz bir ürün yada beslenme tarzı var mı?
demir2606 hayattaherseyvar sadece ferittinden kaynaklı olmayabilir hala yüksek sayılmaz ama d vit düşüksede halsizlik yapabiliyor ben beslenmeyle değil hep takvilerle toparlayabiliyorum
GezginPaNDa hayattaherseyvar kendinizi normal hissetmeniz için Ferit’in 50 üstüne çıkması lazım bana oreferon isimli Hap fayda etti Gerçi daha 50yi göremedim ama 39a çıkardı
mamacitaa_ hayattaherseyvar demir ilaci kullaniyor musunuz ? ben aylardir bunun için ugrasiyorum, degerim 8 di doktor diyor ki nasil yasiyorsun🙊🥹🥹 en son 13 olmustu ilacla🤷🏻♀️ burda bekleyeyim ben de
queenofrose hayattaherseyvar lütfen biri demiri fırlatacak bı takviye önerebilir mi. Cok fenayiz ayol. Benimde 3dü. Bol ciğer diyorlar ama hiiiic sevmem
hayattaherseyvar GezginPaNDa bnde erbatab in ürünlerini kullanmaya başladım, d3k2 + demir + magnezyum. İnşallah faydasını görürüm
hayattaherseyvar mamacitaa_ kullanıyorum her sabah aç karnına içiyorum. Kahvaltı sonrası d2k3 .. uyumadan önce de magnezyum..
uysalipek queenofrose ferramat benim demirimi çok güzel yükseltti. Birde ferro sanol diyorlar ama o bende bulantı yapmıştı
gkcmr Demir ve aynı zamanda c vitamini ayrıca et yemek yine yanında salatayla.çay kahve sigara ve süt ürünlerini azaltmak.yine yüksekmiyosa endoskopi kolonoskopi yada adet kanamanız çoksa onun için kontrol
uysalipek hayattaherseyvar ayy hamilelik boyunca demirimi yükseltmek için belki on tane ilaç denemişimdir. Pahalı markalardan normal markalardan vs şurup olsun hap olsun. En son rastgele ferramat diye bi ilaç var ondan aldım. Bir haftada etkisini gösterdi demirim ve kanım yükseldi. 8ay boyunca onca ilacın yapamadığını yaptı çok şaşırmıştım. Doktora sorun tabiki öncelikle ama o ilacı bi araştırın 🌸