busekcbz_ Benim de kızım 1-2 gündür yaklaşık 1-1.5 yemek kaşığı kadar kusuyor, süt kesiği gibi ve ekşi kokuyor, doktorumuz reflüden şüphelendi, ya da üşütmüştür dedi, test falan yaptırıcaz bakalım, inşallah reflü değildir 🤦🏻♀️ Ama inşallah üşütmemiştir de, hööfff bebişer hasta olmasın valla ya 🤦🏻♀️