44 günlük bebeğim var onu çok seviyorum . Uykusuzluk yorgunluk ve her şey geçiyor ve zorlamıyor huysuz bir bebek olmasına rağmen ama eşimle geçiremediğim vakit paylaşamadığım her an beni aşırı zorluyor . Sanki artık eş değil de sadece anne babayız ve eskisi gibi olmayacak hiçbir şey . Biz bol sohbet eden , film izleten oturup beraber vakit geçirmeyi seven bir çifttik ama şimdi beş dakika sarılmak bile lüks oldu ve bu durum beni aşırı zorluyor . Ağlamalar eşime yüklenmeler ve daha sert şekillerde gösteriyor kendini bunu yaşayan var mı ve geçecek mi tekrar eş olabilecek miyiz bilmiyorum . Anne baba olmak güzel de ben eski bizi özlüyorum .tavsiyelere açığım yoksa psikolojik destek alıcam