Benim bebeğim de 3.5 aylık ve birinci Haftasından beri kucağımda uyuyor. Yatağa koyduğum an hemen gözlerini açılıyor ya da max 8 dk uyuyor. Yatağa koyup uyutmaktan hiç vazgeçmedim her gün bir kez deniyorum. Bebeğim iki aylıkken artık bana bir bıkkınlık gelmişti sürekli ağlıyordum yoruluyorum diye ama şuan kucakta uyutmaya o kadar çok alıştım ki o yatakta uyusa ben bırakamıycam gibi geliyor 😅 varsın uyusun evin işide dursun. Zaten uyanıklılık penceresi yavaş yavaş açılıyor bebeğin uyanıkken yaparsın işlerini. Bende ağustosta işe başlayacagım o zaman mecbur öğrenecek zaten şimdi bolca sarılayım diye düşündüğümden beri psikolojim daha iyi 😅