puskevit Bebeğim dönmeye başladı ve gece anne yanı beşiğine koyuyorum ama aklım kalıyor ben uyurken döner fark etmezsem vs diye. Siz bebeğiniz dönmeye başlayınca nelere dikkat ettiniz uyku sürecinde .. yanında yatıran var mı ?
ekins puskevit yüz üstüne dönmeye başlayınca 3 gece yanımda yatırdım. Gözlemledim başını kaldırıp diğer tarafa çevirebiliyor mu diye. Çevirebildiğinde yatağa tekrar geri geçtim. Ama anne yanı ufak olduğu için kenarlar hep uyandırıyodu onu. Park yatağa geçirdim sonra. Oturabilmeye başlayıncada yatağını aşağı kademeye aldım
puskevit ekins benimki de park yatak bi tarafı açık kullanıyordum. Şimdi orayı kapatıp devam edeyim diyorum. Üstünü örtüyor muydunuz peki hiç sorun yaşadınız mı bu konuda
kubrakaradumann Park yatakta yatıyordu onu alt kademeye indirdim bir de döndüğünde kafasını yan çevirmeyi bilemiyordu o yüzden uyanıyordu ağlıyordu zaten bende uyanıyodum onu öğrenene kadar ben yardımcı oldum
puskevit kubrakaradumann evet zaten düzenli bir uyku yok sürekli mızırdandığı için uyanık olunuyor ama bilemedim tabi yine de insan tedirgin oluyor :( bi sorun yaşadınız mı hiç bununla alakalı üstünü örtüyor muydunuz bir de bu da kafamı karıştırıyor
ekins puskevit evet o kısmı kapatın. Hiç örtü ve yastık kullanmıyorum kullanmadımda 1 tog tulum giyiyor hala. İçinede atleti var. Çorapsız. Örtü uyandırıyor zaten onunla dönemediği için. Ayrıca örtü yüzüne gelir çekemezse allah korusun. Kullanmamak en sağlıklısı. Odanın derecesine uygun pijama giydirin
kubrakaradumann puskevit evet insan tedirgin oluyor gerçekten kafasını döndüremezse burnu kapanırsa ağzı kapanırsa gibisinden ama bi şekilde öğrenecekler sürekli temkinli olmak lazım öğrenene kadar bizimki yaz aylarına denk geldiği için pek üstünü örtmüyordum zaten bence direk uyku tulumu alıp riske girmeyin eğer üstünü örtüyosanız
puskevit gizememre iki gecedir başladı zaten uyanıkken evet de sanki uykudayken biraz savruluyor gibi en azından biraz daha öğrenene kadar yanımda mı yatırsam diye düşündüm