1 sene oldu taktıralı spirali önceden ara ara kanamalar oldu ilk başlarda ama sonradan kesilmişti kontrole de gittim birkaç kez ama 2 3 aydır ara ara lekelenme ve bıçak batması gibi ağrılarım oluyor doktora bir türlü randevu alamıyorum o yüzden gidemedim ama içim içimi yiyor spiralle bile hamile kalanlar var o yüzden korkuyorum 🥲