Ebru_ela_sude25 2 ay 13 günlük kizim var ..dunden b3lli burun akıntısı var grip olmus…doktora gitmek istemiyorum..tavsiyeleriniz nelerdir..simdiden tesekkur ederimm🙏🙏🤗
Diana2306 Ebru_ela_sude25 doktorlar küçük diye ilaç vermiyor burununu açık tut terletmemeye çalış sen portakala ıhlamur felan iç sütünden geçer onada ilaca yönelme göğsünü yağla ütüde bez ısıt kat sırtına göğsüne biz öyle atlattık sabah akşam yapıyordum 4 buçuk aylığız biz
Deletedmom819 Ebru_ela_sude25 soğanı ikiye bölüp karanfil batırın. Baş ucuna koyun. Birde evdeki grip havasını alması için bir limonu doğrayıp üzerine bir kaşık limon tuzu serpin salonunuza koyun. Burnu tıkanırsa serum fizyolojik yapın. Ateş ve ağrı olursa huysuzlanıp ağlarsa calpol verin. Eğer ateşi 38 üstü olursa doktora götürün mecburi..🤗 geçmiş olsun 💐
Gizemabc Ebru_ela_sude25 gecmis olsun. Biz de gecen hafta oyleydik. İnsan tedirgin oluyor tamemen burnu kapanacak da nefes alamayacak diye🤦 Serum fizyolojik skıp aapratorle cektik. Zor oluyor, agliyor, sizliyor; ama burnunun kapanmasindan iyi.
Feygez Benimde 2 ay 3 günlük oğlum aynı ateş olduğunda calpol veriyorum onun dışında bir şey yapmıyorum canım doktorumuz kendi atlatacak dedi
Hazelnur Canim deniz suyu kulan burnuna temizlesin benim kizimda olmustu ve sadece onu kulanabilirsin