Ben ikinci çocuk için sakladım sararmalar için de toz leke çıkarıcıyla yıkadım gayet iyi oldu.ama artık başka çocuk düşünmediğim için küçülenlerin iyilerini ayırdım onları vereceğim .iyi olmayanları da yine poşetleyip iyi durumda olmayan bebek kıyafetleri yazıp dışarı bıraktım.