Kızlar oğlum haziran ayında 2 yaşına giriyor son 2 haftadır kaka yaparken ayrı bir alana gidiyor ve yaptıktan sonra anne kaka anne popo falan diyor ama çiş yapınca söylemiyor. Ben Eylül Ekim gibi 2.5 yaşına doğru başlarım diye düşündüm bez bıraktırmaya. Çünkü merdivenleri kendisi yeni tutunarak çıkmaya başladı direkt normal çıkamıyor hala ikili üçlü cümlelere de yeni başladı sayılır sizce de beklemeli miyim siz nasıl ilerlediniz bu süreçte? 🤭