Bebeğim 5 ay 17 günlük. 3-4 güne kadar memede uyuyan, ayağımda salladığımda uyuyan bebeğim artık memede uyumamaya başladı. Ayağımda salladığımda da zor uykuya geçiyor sanırım rahat edemiyor… yüzünü sürekli bir şeye gömmek istiyor uyurken örneğin battaniyesine, yastığın köşesine gibi. Bu zamana kadar beşiğinde uyusun diye gözünün içine bakardım şimdi beşiğinde sallanarak uyumayı sevmeye başladı. Gündüz uykularını ilk başta orda yaptırmaya başladım 2-3 gündür de beşiğinde uyuyor 15-20 dk içinde dalıyor. Bi anda bebeğime güncelleme geldi sanırım. Bu aylarda bu sizin de başınıza geldi mi?
Bir de beşiğinde uykuya geçerken sağa sola dönüyor, yüzünü gömücek birşeyler bulmaya çalışıyor resmen kendiyle cebelleşiyor ama hiç ağlamadan. Şimdi gece uykusuna beşiğinde geçti yarım saat kendiyle cebelleşti. Şoklar içerisindeyim.