Şuanda ağlamak istiyorum bu tuvalet eğitimi yüzünden.. içimi dökmek istiyorum buraya alt üst durumdayım :(
3 yaş ikizlerim var bir kız bir oğlan. İkisi birbirinden çok farklı ve tek başıma uğraştığım bir konu. Ben bu bez olayını artık kaldırmak istiyorum. Çocuklarıma anlatıyorum artık tuvalete yapcaz işte tuvalete giderseniz size bisiklet alıcam. Bezinizi değiştirirken yoruluyorum, tuvalete kaka yapınca poponuza kaka yapışmıyor kolay temizleniyor diye. Ama gel gelelim kızım tuvalete oturup kaka çiş yaparken, oğlum hiç oturmayı bile reddediyor. Yanlışlarım var bu süreçte ondan da bahsedeyim. Oğlumu zorluyorum. Bezlerini tamamen çıkartmış değilim. Sürekli evde olmamız gerekiyor dışarda bu süreci nasıl yöneteceğimi bilmiyorum çok stresliyim korkuyorum. Ben hariç bu durumdan kaygı duyan nasıl öğreneceğim kaygısına düşen başka biri yok yanımda onlara kızgınım.(Anneme ve eşime). Ben bilmiyorum gerçekten nasıl başaracağımı hatalarımın farkındayım ama bana bunu söyleyip şöyle yap diyen bir yandaşım yok, o yüzden de stresliyim. Takip edemiyorum. Bir yandan işe gidiyorum, bir yandan yemek çamaşır derken iki çocuğu bu süreçte takip etmek bana ağır geliyor. Çocuklarıma çok kitaplar aldım bu konu hakkında konuşuyorum onlarla böyle yapmamız gerekiyor büyüdünüz ama bana Kübra hadi bezi çıkartıyoruz diyecek yanıma yoldaş olacak birisi yok yalnız sorumluluk hepsi bende hissediyorum, o yüzden kötüyüm. Çevremdekilere anlatıyorum bana dedikleri çocukları rahat bırak yazın öğretiriz.
Ya geçen yazdan beri yazın öğretiriz diyorlar ama icraat yok Yardım yok ben bu işi nasıl öğretcem tek başıma bu yüzden şuan ağlıyorum 😭