Arya-lorin Selam kadınlar bir ay önce 2. Sezeryanımı oldum ilkinde çok takmamıştım ama bu sefer iz falan görünsün istemiyorum yani en azından çok belirgin olmasın. Kullandığınız memnun kaldığınız bir şey var mı dikiş izi için.
ecempeker Ben sadece batikon kullandım hiç iz yok gibi bakmadıkça felan aklıma gelmiyor hiç zaten çamaşırdan fekan gözükmğyor unutuyorum çoğu zaman takamyın fazlada ne kadar takarsanız o kadar canınız sıkılır
Arya-lorin ecempeker ben hiçbir şey sürmemiştim hiç dikkatimi de çekmiyordu ama hamilelikte karardı belirgin oldu falan şuan ikinci dikişle birlikte siyah bi iz resmen rengi zamanla açılır belki ama korkuyorum böyle kalır diye
ecempeker Rengi açılabilir belki ama doktorunuza danışın güzel bir krem verir snırım ben tek cocuk olduğu için ikincide nası olur bilemiyorum o yüsden düşünmemştim