Merhaba Anneler. 5 ay 7 gunluk kizimda 2 haftadir öksürük gecmiyor, gecen hafta doktora gitmistim calpol kullanmami soyledi gunde 3 kere. Kullaniyorum bana misin demiyor oksuruk gecmeyince pekmez ve ihlamur kullanmaya basladim yine doktora sorarak ama yok yine gecmedi cok uzuluyorum bu durumda hastaneyede gitmek istemiyorum. Basina gelen var mi sizler nasil gecirdiniz bu öksürüğü? Yardimci olabilirseniz cook sevinirim yavrum köh köh öksürürken cok caresiz hissediyorum kendimi :(((