neselihatunonline
Bizde yaşıyoruz gelişimsel pediatri bölümüne randevu alıp götürdük orada bize uyuduktan ne kadar süre sonra olduğunu takip edin dediler o uyanmadan siz onu uyandırin tuvalet olur su içirmek vs olur dediler . O uyanmadan biz onu uyandiriyoruz . 4yasinda benim oğlumda çocukluk çağında sık yaşanılırmiş.