Zmc27 Kızlar şekerim 109 çıktı. 106 olması gerekiyormuş. Sizce bu değer yüksek mi?başına gelen var mı
zeynepaselinannesii Zmc27 yani açlık için gayet ideal bir rakam biraz sınırı geçmiş o gün yediğin birsey etkilemiştir