Kızlar 4 aylık bebeğim var emzirdikten sonra genelde çok az kusuyor bazen peynirimsi bazende emdiği sütü çıkarıyor.Ultrasonla bakıldı midesinde reflü yoktu.ayrıca meme reddide yaşıyorum zar zor bir şekilde aldırıyorum memeyi.Doktorum rennie şurubu verebilirsin dedi midesinden dolayı almıyordur diyor.Ama internette 12 yaşından küçüklere verilmez yazıyor bu şurubu bebeğine kullanan oldu mu ?