ysen bizim de 13 aylık civarı başladı, 15 aylık olacak 2 gün sonra azaldı gibi ama devam ediyor. Yani uykuları beni aşırı zorladı ne 2 yapıyor ne 1le idare edebiliyordu. Direniyordu sürekli 40 dkda uyanıyordu tek uyku bile yapsa. Şükür 3-5 gündür ben yanında uzanıyorsam uykusu uzun sürebiliyor. Onun haricinde 2 aydır herşeye ama herşeye çığlık atıyor. İstediği, istemediği ne varsa. Su diyebiliyor normalde ama onu isterken bile ilk çığlık atıyor, ne istiyorsun dediğimde kelimeyi bulup da derdini anlatıyor. Veya çığlık atıyor ne oldu dediğimde parmağıyla istediği şeyi işaret ediyor. Tabii bir de veremeyeceğimiz şeyleri istiyor veya yapmak istiyor, onlar da krize doğru yol alıyoruz malesef. Bir de bazen tahammülü aşırı düşük oluyor bir kalem için bile 30 dk hüngür hüngür ağlıyor gözünü bile açmadan. Ay bilmiyorum vallahi, kanları vitaminleri mi düştü bu kadar huysuz agresif diye test yaptırdım hepsi normal çıktı. Dönemsel heralde diyip günleri geçirmeye çalışıyorum 🥲🥲