burcusuu Selam kızlar Bebeğim tam 6 ay 19 günlük. Birkaç gündür ağlamıyor ama sürekli yüksek perdeden bağırıyor. Sonunda adeta bir timsah avcısı gibi tehlikeyi göze alıp ağzındaki bu gizli suçluyu yakaladım 😂 Fotoğraftaki o incecik beyaz çizgiyi görüyorsunuz değil mi? Tecrübeli anneler bir el atsın bu aşamadan sonra dişin tamamen patlaması ne kadar sürer? [https://mutluresim.com/images/2026/05/19/XPk70F.jpeg](https://)
defnerozamommy burcusuu inşAllah benim kızımın aksine en kısa sürede patlar 🥲 3 günde de patlayabilir 3 haftada da. Bizimki 3 haftada anca patliyo böyle olduktan sonra 🥲
ser666 burcusuu Görüntü biraz bulanık çıkmış canım ama sanki hafif var gibi böyle dişin geleceği yerde Hafif böyle deliklik varsa patlamış demektir hayırlıca ağrısı sancısız bir şekilde çıkarsın inşallah
burcusuu ser666  en net hali bu şekilde 🥲
burcusuu defnerozamommy diş konusunda çok tecrübesizim ve ne kadar sürede çıkar olur bilmiyorum süreci maalesef ama bu yaklaştığımız anlamına geliyor değil mi🥲
defnerozamommy burcusuu evet kesinlikle yaklastiniz, zaten farkediyosaniz çizgisi oluşmuş görünüyo 🥰 su gibi geçsin inşAllah 🙏🏻
selinarenmom burcusuu benim kızım 14 aydan sonra çıkardı ve arka arkaya 8 diş birden 🤯ilk önce de azılar çıktı mahvolduk perişan olduk ama atlattı şükür.sizin de öyle olur inş