Kızım tam 2 yaşında bugün doktor kontrolümüz vardı ve doktorumuz emziği artık bırkıyoruz dedi. Gün içinde hiç emmez ama uykuya emziksiz de geçmez, gece bile uykusunda bulur alır emziği bulamazsa uyanır. Ön iki dişi önde zaten ben de bırakmak istiyorum ama kesinlikle uyumuyor krize giriyor. Çok sinirli ve hırçın bir kız zaten bugün ekstra aşıdan huysuz. Bir deniyim dedim yok pes ettim verdim. Kızlar nasıl bıraktınız emziği bana bir yol gösterin lütfen