Bebeği temas sevmeyen var mı ya ve bu normal bir şey mi herkes cocuğunu kucakta veya yanında yataram uyutmaya calısıyor benim cocuk benimle uzaktan oynayın bana dokunmayın diyo resmen aslında bende temas hiç sevmiyorum acaba huyum mu geçti yoksa anormal bir şey mi var diye düşünmüyor değilim, gelişimi normal ama