esikooo evet her doktor farklı birşey söylüyor. Ben alerjiden çok çektim, o kadar çok alerji bölümüne gittim ki doktor, hemşireler kapıda görünce tanıyor artık. Kanka olduk :/ bizim bir doğulu abla var, o geldi bir gün aldı benim bebekleri, yere yatırdı başladı sağa sola yuvarlamaya. Çocuk gaz çıkartıp rahatladı. Doğulu diye belirtmemin nedeni onlar çok kalabalık, çocuklar yeğenler falan. Eli daha yatkın, ben korkuyordum yapmaya. Sonra ayakları karnına çekip bırakıyordu. Dairesel olarak ayakları tutarak döndürüp yoruyordu çocukları. Valla o böyle yaptıktan sonra 4 saat aralıksız uyuyordu bebekler 😅