casi Anneme yeni bulaşık makinesi almak istiyoruz Altus kullanıp memnun olan model paylaşacak var mı?
neselihatunonline casi bendede var bacım çok memnunummmm arkadasin arcelikti bozuldu onada Altus aldırdım benim makinem çok guzel yikiyir vallahi şans işi
sekerszkahve casi çamaşır makinasını kayınvalideme bulaşık makinasını yeğenime aldım çok memnunlar ve ben çok beğendim gönül rahatlığıyla alabilirsiniz
neselihatunonline casi yeni bı modelde değil bacım 6 sene oldu kullanali 🤣 annemler almıştı uygun diye hemde valla hem yıkaması hem kendisi şahane