Kızlar selam,
Bebeğim 2 aylık. Bu süreçte hiç emziremedim sürekli reddetti. Sağım ve mama takviyesi şeklinde ilerliyordum. 2 3 gündür aktif emmeye başladı çok şükür ki 🧿🥹 Ama bu sefer de yeterince emdi mi doydu mu stresini yaşıyorum ve mamayı ne kadar teklif etmeliyim inanın kafam çok karışıyor. Her emzirme sonrası mama takviyesi yapmalı mıyım onu da bilemedim. Sizce? 🥲