aselinannesiiiiiiii 20 günlük bebeğimin cildi çok kuru nemlendirmek için önerebileceğiniz doğal içerikli losyon ya da nemlendirici var mı ? Doktor mustela ve Sebamed dedi ama başka güvenilir markalar var mı ?
surprizbebe aselinannesiiiiiiii Mustela çok iyidir gerçekten. Biraz büyüyünce pureseed kullanmaya başladım memnunum. Organik içerikli. Bi bakarsınız belki
kulun_biri aselinannesiiiiiiii mustela kullandım çok memnundum. Ama birde daha temiz içerik kullanayım dedim ecowell aldım kokusu vs güzel ama kullanımı zor pompalı olmadığı için ürünün yarısına inince sıkması zorlaştı çok sıkınca da ürün çok geliyor yani paketinden dolayı beğenmedim tekrar bitince mustela alacağım
senaninn aselinannesiiiiiiii ben bioderma ve la roche posay kullanıyorum. mustela da kullanmıştım. eczane ürünleri bence genel olarak daha güvenilir market ürünlerine göre.
aselinannesiiiiiiii surprizbebe kulun_biri Zumra_Fatma senaninn Çok teşekkür ederim görüşlerinizi dikkate alacağım ❤️