Hatice001 temelini yok canım şu an engin hoca ile çalışıyorum ama dediğim gibi hepsi birbirine karıştı tek tek ezberlemem gerekiyor. Bide sanırım benim sıkıntım çok fazla video izliyorum. O yüzdende günlük tekrar yapamıyorum şu an biraz video bitirmeye odaklandım ama bu seferde tekrara vakit kalmıyor. En iyisi biraz yavaşlayıp sağlam bir şekilde konu konu tekrar ederek gitmek olacak