Bir ay evvel eşim ve ben üst solunum ve enfeksiyonu geçirdik, bebeğim hastalanmadı fakat geniz akıntısı başladı. Herhangi bir burun akıntısı, öksürük, ateş vs olmadı ben de sürekli hastaneye götürmek istemediğim için serum fizyolojik ile çözmeye çalıştım fakat çözemedim hırıltısı artmaya başladı bu arada bahsettiğim hırıltı genizden geliyor ciğerden değil, balgam var yani. Bebeğim normal duruyorken hiçbir sıkıntı yok fakat emiyorken sıkıntı oluyor tıkanıyor ama aşırı değil. Kendi çocuk doktoru var fakat götürdüğümde sürekli yüzeysel baktığı için tekrar ona götürmek istemiyorum KBB’ye randevu alayım dedim 2 yaşını doldurmamış bebeklere bakmıyoruz dediler. Bebek KBB’si var mı bilginiz var mı ne yapmam gerekiyor? Bebeğim 6.5 aylık.(bu arada serum fizyolojiği şırınga ile iki cc şeklinde kucağımda otururken kafası öne eğik şekilde veriyorum, yanlış verip de hırıltıya ben sebep oluyor olabilir miyim?)