nurgunay Kızlar kızım 1 yaş 7 günlük ağzında bir tane bile dişi yok hala çıkmadı çıkma belirtisi de yok endişelenmeye başlıyorum artık yürümüyor da elimden tutunup kalkıyor destekle yürüyor am kendi başına bir sn bile ayakta dikilemiyor
Dedektifgadget nurgunay diş normal olabilir doktora gidin yine emeklemiyor mu ? Değerleri düşük olabilir 18 aya kadar yürümemesi normal
gg3848 nurgunay bizim doktorumuz kendi kızının dişlerinin 14. ayda çıktığını söylemişti elinizden tutup yürüyorsa bir problemi yoktur biraz daha bekleyin eğer yine dişi çıkmazsa genelde diş hekimine yönlendiriyorlar