dileylim ilk gün ve 2. gün için gayet normal altına kaçırması bizimki de öyle oldu. Çiş yaptığı saatleri yazdım ve genelde 2-2,5 saat arası tuvalete götürdüğüm zaman yapıyor. Sizinki de 50-60 dk arasıymış mesela bu çocuktan çocuğa değişir. Bazen gitmek istememesi de çok normal. 15 dk sonra falan teklif edin ya da ben yapcam çişimi gel beni izle falan diyordum o da geliyordu ben yaptıktan sonra onu da oturtuyordum veya tuvalette sana bişey göstereceğim koş koş diyordum ama ilgisini çekecek bişey gösteriyordum mutlaka. Bunları deneyebilirsiniz. Çişini hala kendisi söylemiyor bu arada bu gün 5. günümüzdü ama altına kaçırma yok çok şükür.
Kaka konusunda ilk yaptığında yarısını iç çamaşırına yapmıştı anne tuvalet dedi geri kalanı lazımlığa yaptı ama diğer günler hep tuvalete yaptı. Tuvaletini yapacağını anlayınca tuvalete götürün. Yapınca da alkış, tebrik, aferin başardın gibi minik bir kutlama yapabilirsiniz. Sifona basacağınız zaman kakalara bay bay yapalım falan da diyebilirsiniz. Ben bu şekilde yaptım 🌸