burda içe basma varmı bakarmısınız şuan tam 1 yaş tutunup kalkıyor sıralıyor ellerinden tutuğumuzda yürüyor ama birşeyin üstünden atlar gibi ileri doğru adım atıyor yürüme arkadası aldım onunla da bacaklarını açarak gidiyor normal mı ya içe basma mı var